Uplatnění rozporu s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále
jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající
bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní
smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou;
není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny
věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o
rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám
způsobil.
Pravidla pro úspěšně vyřízení reklamace
Jako v každém obchodě, tak i v e-shopu SUCHÁ STAVBA
TONSTAV-SERVICE s.r.o. může chtít kupující zakoupené zboží reklamovat. Pro
úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky:
- Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.
- Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce.
- Pokud je zboží poškozeno dopravou, ihned při převzetí zboží od dopravce
sepíše kupující protokol o škodě a vymáhá úhradu škody na dopravci.
- Záruční lhůta se nevztahuje na vady vzniklé neodborným či nešetrným
zacházením.
- Zboží, které je reklamováno, je nutné vrátit včetně dokladu o jeho
zakoupení a záručního listu. Dále je nutné přiložit přesný popis závady.
- Kupující je povinen prohlédnout zboží ihned v okamžiku převzetí a
zkontrolovat, zda je nepoškozené, kompletní a bez jiných závad. Případné
odchylky od standardu je nutné reklamovat ihned.
- Oprávnění reklamace zboží zaniká v případě, že k závadě došlo mechanickým
poškozením, při dopravě zboží, při živelné pohromě apod.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.
- Zboží v reklamačním řízení kupující nezasílá prodávajícímu na dobírku,
doporučujeme také pojištění jeho dopravy.
Místo reklamace
K vyřizování reklamací použijte následující kontakt:
TONSTAV-SERVICE s.r.o.
Okružní 630
370 01 České Budějovice
IČ: 63907887
DIČ: CZ 63907887
e-mail: suchastavba@tonstav.cz
tel: +420
387 840 171
- Prodávající přijme reklamaci v provozovně České Budějovice.
- Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci bezodkladně,
nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s
kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
- Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
- Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat
prostřednictvím elektronické pošty.
- Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu suchastavba@tonstav.cz. Prodávající
doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenou v jeho
zákaznickém účtu nebo v objednávce.